Patiënttevredenheid

Uw mening is zeer belangrijk voor ons. Wij willen onze dienstverlening aan u graag verder verbeteren. Na een bezoek aan ons gezondheidscentrum kunt u daarom worden benaderd voor een kort online patiënttevredenheidsonderzoek.

Wij werken met een doorlopend onderzoek waarmee wij continu de patiënttevredenheid meten. Na een bezoek aan de praktijk kunt u per e-mail een uitnodiging voor dit onderzoek ontvangen. Dit onderzoek wordt anoniem uitgevoerd, de praktijk weet dus niet wie de vragenlijst invult. De praktijk heeft continu inzicht in de resultaten uit dit onderzoek.

In dit onderzoek wordt uw mening gevraagd over 3 onderwerpen:

  • Hoe tevreden bent u over het gemak waarmee een afspraak kunt maken? 
  • Hoe waardeert u het centrum en de locatie? 
  • Hoe waardeert u de zorgverlening op deze locatie?

De actuele gemiddelde score van deze locatie ziet u in de groene balk hieronder of op de homepage van de praktijk. De cijfers worden wekelijks ververst en hebben altijd betrekking op het afgelopen half jaar.

Verbeteracties


Minimaal één keer per maand worden de resultaten van het patiënttevredenheidsonderzoek in het praktijkoverleg besproken. Wanneer nodig wordt direct actie ondernomen om dingen te verbeteren. Zo is bijvoorbeeld de volgende verbeteractie uitgevoerd:

  • Er zijn aanpassingen gedaan aan de balie om zo de privacy van patiënten beter te kunnen waarborgen.

Hoe beoordelen onze patiënten Huisartsenpraktijk De Jonkvrouw?

8,5 Afspraken
8,3 Centrum
8,5 Zorgverlening