Chatten met een zorgverlener

 

Snel antwoord op praktische en medische vragen

Voor veel zorgvragen hoeft u als patiënt van Arts en Zorg niet meer uw huis uit of tijd vrij te maken van uw werk of school. U kunt overal een vraag stellen vanaf uw mobiel, tablet of laptop, middels onze chat. De chat is iedere dag geopend van 7:00 tot 20:00 uur, ook in het weekend en op feestdagen. U kunt chatten met een van onze zorgverleners door op onze website op de chat knop rechts onderin uw scherm te klikken.

Digitaal spreekuur mét diagnose dankzij fotofunctie

Ook ‘s avonds en in het weekend kunt u als patiënt van Arts en Zorg online medische vragen stellen aan de doktersassistent. Zie het als een digitaal spreekuur. Dankzij de fotofunctie op de chat kan de zorgverlener direct een diagnose stellen of u eventueel doorverwijzen naar de praktijk voor een afspraak. 

Bekijk de video voor meer informatie over de Arts en Zorg chat.

 

De ‘online dokter’ is overal toegankelijk

Voor veel zorgvragen of medisch advies krijgt u gewoon thuis, op uw werk of onderweg live antwoord. De chat werkt op uw mobiel, tablet of laptop. De chat is iedere dag geopend van 07:00 tot 20:00 uur. Ook in het weekend en op feestdagen. 

Veilig en betrouwbaar chatten dankzij DigiD

Als u meer wilt weten over persoonlijke medische klachten, dan wordt u gevraagd om met uw DigiD in te loggen. Dit kan alleen als u patiënt bent bij Arts en Zorg. Op deze manier beschermen we uw privacy en kunnen we uw medisch dossier raadplegen. Zo kunt u zorgeloos (en gratis) de online chat raadplegen. U vindt de chat op alle webpagina’s van Arts en Zorg rechtsonder in uw beeldscherm. 

Waarvoor en voor wie is de chat geschikt?

We kunnen u als patiënt van Arts en Zorg direct helpen met algemene vragen, praktische tips of persoonlijke medische klachten. Ook ‘s avonds en in het weekend. De chat is gratis toegankelijk voor iedereen. U kunt als ouder de chat ook gebruiken met een vraag over uw kind, wanneer uw kind jonger is dan 16 jaar. Weten wat allemaal wel en niet kan? Bekijk de veelgestelde vragen.

Bent u geen patiënt bij Arts en Zorg? Dan kunt u de chat gebruiken voor praktische of algemene vragen. Bijvoorbeeld voor hulp bij een inschrijving, een vraag over openingstijden of informatie over de diensten van Arts en Zorg. Het is niet mogelijk om medische vragen te stellen via de chat wanneer u geen patiënt bent bij Arts en Zorg. Patiënt worden? Schrijf u in bij een locatie bij u in de buurt.

Wie beantwoordt mijn vraag?

Het team van zorgverleners bestaat uit deskundige doktersassistenten en huisartsen. Zij zijn in staat om u een gezondheidsadvies op maat te geven.

Veelgestelde vragen

Meer weten over de chat? Bekijk de veelgestelde vragen.