Nieuw patiëntenportaal Mijn Arts en Zorg

28-03-2019

Wij gaan overstappen op een nieuw patiëntenportaal. Via het huidige portaal kon u al online afspraken maken bij uw huisarts. Het stellen van een vraag aan de huisarts en het aanvragen van een herhaalrecept kan binnenkort ook met dit nieuwe portaal. De naam van het portaal blijft hetzelfde: Mijn Arts en Zorg en u kunt deze ook op dezelfde wijze bereiken.

 

 

Wat betekent dit voor u?

Indien u al eerder was ingelogd op ons huidige portaal, hoeft u niet opnieuw uw persoonsgegevens op te geven wanneer u inlogt op ons nieuwe portaal. Het enige wat voor u verandert is extra service: naast online afspraken, kunt u binnenkort ook online een vraag stellen aan de huisarts of online een herhaalrecept aanvragen. Het patiëntenportaal kunt u gewoon op dezelfde manier bereiken.

 

Mijn Arts en Zorg

Op de website van onze praktijk ziet u rechts de knop ‘Mijn Arts en Zorg’. Wij maken gebruik van een besloten en beveiligd netwerk op internet, daarom vragen wij u om in te loggen met uw DigiD. DigiD is de elektronische legitimatie voor internetdiensten van de overheid. De overheid heeft geen inzage in uw gegevens op Mijn Arts en Zorg.

 

Tijdelijk niet bereikbaar

In de week van 1 april zal het patiëntenportaal door deze conversie tijdelijk niet bereikbaar zijn. Afspraken kunt u in deze tijd plannen via de praktijk. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Omstreeks 4 april wordt het nieuwe portaal in gebruik genomen.

28-03-2019