Patiënttevredenheid

Uw mening is voor ons zeer belangrijk. Na een bezoek aan ons gezondheidscentrum kunt u worden benaderd voor een kort patiënttevredenheidsonderzoek. 

Wij werken met een doorlopend onderzoek waarmee wij continu de patiënttevredenheid meten. Na een bezoek aan de praktijk kunt u een uitnodiging voor dit onderzoek ontvangen. Dit onderzoek wordt anoniem uitgevoerd, de praktijk weet dus niet wie de vragenlijst invult. De praktijk heeft continu inzicht in de resultaten uit dit onderzoek.

In dit onderzoek wordt uw mening gevraagd over 3 onderwerpen:

  • Hoe tevreden bent u over het gemak waarmee een afspraak kunt maken? 
  • Hoe waardeert u het centrum en de locatie? 
  • Hoe waardeert u de zorgverlening op deze locatie?

De actuele gemiddelde score van deze locatie ziet u in de groene balk hieronder of op de homepage van de praktijk. De cijfers worden wekelijks ververst en hebben altijd betrekking op het afgelopen half jaar.

Verbeteracties

Minimaal één keer per maand worden de resultaten in het praktijkoverleg besproken. Wanneer nodig wordt direct actie ondernomen om dingen te verbeteren. Zo zijn bijvoorbeeld de volgende verbeteracties uitgevoerd:

  • In de wachtkamer is een klok opgehangen waarop wordt aangegeven of het spreekuur van de huisarts uitloopt. Zo wordt de wachttijd voor de patiënt inzichtelijk gemaakt;
  • De balie en de bewegwijzering zijn aangepast;
  • Patiënten krijgen informatie over wat onder het eigen risico valt; zo hebben we ook een lijst opgehangen waarop de kosten voor bloedonderzoek en de labbepalingen worden weergegeven, zodat patiënten weten wat ze ongeveer moeten betalen vanuit het eigen risico.

 

 

Hoe beoordelen onze patiënten Huisartsenpraktijk Galgenwaard?

7,8 Afspraken
8,1 Centrum
8,1 Zorgverlening