Patiënttevredenheid

Uw mening is voor ons zeer belangrijk. Na een bezoek aan ons gezondheidscentrum kunt u worden benaderd voor een kort patiënttevredenheidsonderzoek. 

Wij werken met een periodiek onderzoek waarmee wij de patiënttevredenheid meten. Na een bezoek aan de praktijk kunt u daarom een uitnodiging voor dit onderzoek ontvangen. Dit onderzoek wordt anoniem uitgevoerd, de praktijk weet dus niet wie de vragenlijst invult. De praktijk heeft alleen inzicht in de resultaten uit dit onderzoek.

In dit onderzoek wordt uw mening gevraagd over 3 onderwerpen:

  • Hoe tevreden bent u over het gemak waarmee een afspraak kunt maken? 
  • Hoe waardeert u het centrum en de locatie? 
  • Hoe waardeert u de zorgverlening op deze locatie?

Verbeteracties

Minimaal één keer per maand worden de resultaten in het praktijkoverleg besproken. Wanneer nodig wordt direct actie ondernomen om dingen te verbeteren.